Etk Anyó örök érvényű bölcsességei

2017.11.30

Etka Anyó Karácsonyi üzenete


Ismerjük fel: a ma jelen életünk hátralévő részének első napja. A múltra emlékezhetünk, a jövőt elképzelhetjük, de mindig csak a jelenben élhetünk.
Tudatosítsuk hát minden perc értékét, ne fecséreljük el, tegyük örömmé, értékké napjainkat! 


"Ha szemed ragyog, vidám a mosolyod,
Mágnesként vonz az egész alkatod,
Mindenki veled szeretne lenni,
Mert hatásodra boldog tud lenni." 


"Friss vagyok és sérthetetlen,
Erőm kimeríthetetlen
Egyszerre vagyok feldobott,
Ugyanakkor nagyon nyugodt,
Játszva végzem feladatom,
Erőmet gyűjteni tudom." 

Legyen életed mottója:

Amit jónak látok, megteszem,
adom minden képességem.
Érzésemet, érzékemet irányítom,
El ne nyomják sugárzó gondolatom.
A boldogság magam vagyok,
Boldogságot adok, kapok.
Vidámságot, derűt adok,
Vissza szeretet kapok."


Az én házam (Nád a házam teteje dallamára)

Az én házam a látható testem,
A tetején viselem a fejem.
Ha a fejem a helyén viselem,
Jól dolgozik a tüdőm, a szívem.
A jó szívem a motorom,
Az mozgatja testemben a vérem.
Kopogtass be azonnal, kedvesem,
Befogadlak szívembe szívesen.
Érezd te is ugyanezt gyermekem,
Benne vagy a látható testedben.
Lebegsz te is földünkkel a légben,
A végtelen térben és időben.
Testedben, ha ezt megérzed,
Mindegy, hogy hová viszed, vagy teszed.
Ahol te vagy, ott lesz már teneked

Meditatív, kellemes érzésed.


Légy örökké jó kedélyű

Légy örökké jó kedélyű
haragtól mentes tiszta szívű,
Hajlékony, rugalmas testű,
Nem felhúzott szemöldökű
Gyönyörű fény a sötétben...
Minden embert meghallgató
Mindenkire derűt hozó,
Fájdalmakat eloszlató,
Bensőket is feloldozó
Gyönyörű fény a sötétben...
A jó légzést megtanító,
A gerincet fellazító,
Mellkasokat domborító
Minden izmot ellazító
Gyönyörű fény a sötétben...
Harmatfüvön átszökellő,
Életerőt megnövelő
A fejeket helyretevő
Minden embert átölelő
Gyönyörű fény a sötétben...
Minden napra újat hozó,
Tapasztalást, tudást adó,
Szeretetet, reményt nyújtó,
Igaz életet mutató
Gyönyörű fény a sötétben...


Az örökkévaló kicsi része te vagy

Szeresd, tiszteld a látható
Testedet
Hiszen hordozza a láthatatlan
Életet
De ha eljön, hogy vele nem lesz
Több dolgod
Köszönettel hagyd el, hogy eddig
Hordozott.
Ha benne már nincs több feladatod,
Más formában, izgalmasan
Tovább folytatod...


Az őssejtkénti légcsere

Izmom, ha összehúzódik
Kilégzésem fokozódik
Testem térfogata csökken
Minden salak elhagy engem
Lebegünk...
Izmaim, ha elernyesztem
Belélegzik minden sejtem
Enyhén növekszik a testem
Feltöltődöm friss erővel
Lebegünk...
Ha mindig őssejtként lélegzem
Erős, rugalmas a testem
Friss forrásként pezseg vérem
Sosem vagyok tehetetlen.
Lebegünk...


Erős vagyok

Erős vagyok, ha megértem
Erőmet honnan vehetem,
Erő, melyet belélegzem,
Földet tartja a Végtelenben.
Úgy megtartja a Bolygókat,
Hogy egymásra nem hullnak,
Ha hagyom visz magával Engem,
Lebegek a Végtelenben.
Friss vagyok és Sérthetetlen,
Erőm Kimeríthetetlen,
Egyszerre vagyok Feldobott,
Ugyanakkor nagyon Nyugodt.
Nem érzem a fáradtságot,
A kiszolgáltatottságot,
Játszva végzem feladatom,
Erőmet gyűjteni tudom.
Erre bárki képes lehet,
Erőnket gyűjteni lehet,
Hagyd Te is, hogy magával vigyen
Ne légy soha TEHETETLEN!


Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el